sobota, 3 marca 2018

Czy hakerzy istnieją?

Hi! Witam was w tym poście z tej strony Pati.

Dzisiaj mam zamiar pogłębić się w sprawy związane z hakerami.

Czy warto się ich bać?

Ukradną nam konta?

Wgrają nam wirusa?

Te pytania nurtują was najczęściej, a ja jestem do usług, odpowiem na te wszystkie pytania.

Najpierw pokaże wam rozmowę z hakerem:

 Jak widzicie to BARDZO GROŹNA HAKERKA! 

Oczywiście żartuje :"D
Czemu akurat ją wam pokazuję?
W nicku ma napisane : The Dolly(powraca)
Niby straszna nazwa (powiedzmy że jest)
Niby potrafi hakować
Niby to The Dolly
Ale NIE, to nadal nie jest powód

Powodem jest....
Głupota, straszenie młodszych, podszywanie się.

Jestem strasznie zdesperowana tym że nie mogłam znaleść nikogo ,,mądrzejszego"?

Morałem tego posta jest :


a) Nie warto się ich bać
b) Na pewno nie ukradną nam kont, bo nawet dobrze pisać nie potrafi (akurat ta osoba)
c) Nie ma takiej opcji żeby osoba strasząca młodszych użytkowników nie znająca ortografii wgrała nam wirusa na komputer, tablet, telefon czy laptop.


To już na tyle. Jeszcze na koniec chciałabym zaprosić na mój własny blog <3
Nazywa się : ,,Everyone is amazing" (Każdy jest wspaniały)
Do następnego!

/Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz