niedziela, 11 marca 2018

O mnie i o blogach #Q&A XD

Hejka siemka i wgl XD
Witam was w kolejnym moim poście.
Jako iż ten blog już trochę czasu istnieje, a wy nie wiecie o mnie prawie nic to postanowiłem przedstawić wam kilka ciekawostek o mnie i trochę informacji o moich blogach. Zapraszam!

Jeśli chodzi o mnie to:
- Mam na imię Marcin i mam 14 lat. W tym roku będę mieć 15 lat z czym pogodzić się nie mogę ;(
- Mieszkam w woj. pomorskim tak jak Patrycja (pisała to na swoim blogu) i znamy się z tej samej klasy od 5 lat.
- Jestem dzieckiem zimy XD ponieważ urodziłem się w grudniu i kocham zimę.
- Lubię robić dużo rzeczy XD
- Moje główne zajęcie na MSP to zbieranie unikatów oraz wymiana ich na inne.
- Mogę się pochwalić małą kolekcją cennych unikatów takich jak: szczęka z halla 2013 oraz patyki w głowie (kiedyś siekiera) z 2011 roku, które pokazywałem w postach o strasznych unikatach oraz mam uni z VIPa np.: sukienka z VIPa plażowego z 2012 roku czy włosy hamburgerowe z 2013 roku. Oczywiście, jest tego jeszcze troche.
- Moja przygoda z blogami zaczęła się 25.05.2017 r. kiedy trwał drugi dzień najgorszego tygodnia uni. Wtedy zostałem redaktorem bloga Unikatov. Aktualnie jestem jego adminem.
- Mój pierwszy, własny blog to ten blog, który powstał 29.06.2017 r.
- Grałem też w inne gry MSP takie jak: Fame City, Boonieplanet oraz BlockStarPlanet. Jednak grę FameCity usunięto z powodu spadku popularności, a w BP oraz BSP znowu zacząłem grać.

Jeśli chcielibyście wiedzieć więcej o mnie to możecie zadawać pytania w kom. Chętnie zrobię drugi taki post jeśli chcielibyście. A teraz przedstawię wam trochę faktów o moich blogach:

SSP

- Ten blog powstał 29.06.2017 r.
- Od początku tego bloga jestem jego adminem.
- Początkowo blog miała prowadzić ze mną moja kuzynka, Natalia, która napisała tutaj kilka postów, jednak nie chciała już dalej pisać.
- Aktualnie piszę ten blog z moją przyjaciółką, Patrycją, która ostatnio założyła własnego bloga, na którego was zapraszam (link w zakładce "polecane blogi").
- Bloga tego czytają Polacy jednak mamy też 2 wyświetlenia z Belgii.
- Jeśli chodzi o ostatnie zmiany to zmieniłem tło tego bloga. Podoba wam się?

Unikatov

- Jeśli chodzi o bloga "Unikatov" to byłem początkowo jego redaktorem.
- Adminem tego bloga jestem od 8.03.2018 r.
- Bloga tego czytają Polacy, jednak są też wyświetlenia z: USA, Rosji oraz Szwecji.
- Odkąd zostałem adminem tego bloga wprowadziłem wiele zmian, o których możecie poczytać w poście o motywie "Zmierzch".

I to by było na tyle. Jeśli chcecie więcej takich ciekawostek to piszcie. Następny post pojawi się w czwartek. Narka

/Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz