piątek, 2 marca 2018

Motyw zmierzch. Straszne unikaty cz.4.

Siemka, z tej strony ja, czyli Marcin XD Takie se powitanie hehe

Dzisiaj przedstawię wam jeden z usuniętych motywów na MSP, który nie jest może straszny, a mroczny. Nawet nie wiem czy jest jakaś różnica XD

Tym motywem jest motyw "Zmierzch", który pojawił się nie wiem, w którym roku, ale prawdopodobnie w roku 2011. Pewności nie mam.


Z tego motywu pochodzą cenne unikaty oraz unikaty znane z tygodni uni, które mam zamiar wam dzisiaj przedstawić. Więc zaczynamy!

1. Team Edward


Pierwszym unikatem, który mam zamiar wam przedstawić to bluzka "Team Edward", która niestety pojawiła się na tygodniu unikatów. Szkoda, bo była bardzo cenna. Mi bluzka się podoba.

2. Team Jacob


Drugim unikatem w tym poście to bluzka "Team Jacob", która pojawiła się w pierwszym tygodniu uni, w którym dodano uni z VIPa oraz drugim wraz z bluzką "Team Edward". Mi osobiście bluzka się nawet podoba jednak nie podoba mi się kolorystyka.

3. Bluzka z Bellą


Pierwszą bluzką w tym poście, która nie pojawiła się jeszcze na tygodniu uni to bluzka z Bellą, która jest bardzo cenna i mało osób ją posiada. Mi się ta bluzka podoba jednak nie spieszy mi się do zdobycia tej bluzki, bo jest prawdopodobieństwo, że bluzka ta zostanie dodana na tydzień uni jak reszta.

4. Bluzka z Edwardem


Drugą już bluzką w tym poście, która jest bardzo cenna i mało osób ją posiada to bluzka z Edwardem. Mi się podoba.

5. Bluzka z Jacobem


I ostatnim już na dziś cennym unikatem jest bluzka z Jacobem, która również mi się podoba jak wszystkie bluzki w tym poście.


I to by było na tyle dzisiaj. Jeśli pomyliłem postacie lub imiona to przepraszam, ale nie znam się na zmierzchu. Następny post pojawi się za tydzień. Narka

/Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz